Atıf Formatları
Havayolu Ulaşımında Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi: İç Hatlarda Bir Uygulama
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

s. hatipoğlu And E. S. IŞIK, "Measuring the Service Quality in Air Transport: A Case Study Domestic Lines," Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.2, pp.293-312, 2015

hatipoğlu, s. And IŞIK, E. S. 2015. Measuring the Service Quality in Air Transport: A Case Study Domestic Lines. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.2 , 293-312.

hatipoğlu, s., & IŞIK, E. S., (2015). Measuring the Service Quality in Air Transport: A Case Study Domestic Lines. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.2, 293-312.

hatipoğlu, seda, And Elif Sibel IŞIK. "Measuring the Service Quality in Air Transport: A Case Study Domestic Lines," Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.2, 293-312, 2015

hatipoğlu, seda And IŞIK, Elif S. . "Measuring the Service Quality in Air Transport: A Case Study Domestic Lines." Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.2, pp.293-312, 2015

hatipoğlu, s. And IŞIK, E. S. (2015) . "Measuring the Service Quality in Air Transport: A Case Study Domestic Lines." Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.2, pp.293-312.

@article{article, author={seda hatipoğlu And author={Elif Sibel IŞIK}, title={Measuring the Service Quality in Air Transport: A Case Study Domestic Lines}, journal={Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2015, pages={293-312} }