Atıf Formatları
Yatılı ilköğretim bölge okullarında öğrenci-öğretmen ve aile etkileşimi -Diyarbakır ve Erzurum örneği-
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. ŞENOL And S. YILDIZ, "Student-teacher and family interaction in the boarding primary teaching regional schools- the cases of Diyarbakır and Erzurum," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.1, pp.259-376, 2009

ŞENOL, D. And YILDIZ, S. 2009. Student-teacher and family interaction in the boarding primary teaching regional schools- the cases of Diyarbakır and Erzurum. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.1 , 259-376.

ŞENOL, D., & YILDIZ, S., (2009). Student-teacher and family interaction in the boarding primary teaching regional schools- the cases of Diyarbakır and Erzurum. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.1, 259-376.

ŞENOL, Dolunay, And SITKI YILDIZ. "Student-teacher and family interaction in the boarding primary teaching regional schools- the cases of Diyarbakır and Erzurum," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.1, 259-376, 2009

ŞENOL, Dolunay And YILDIZ, SITKI. "Student-teacher and family interaction in the boarding primary teaching regional schools- the cases of Diyarbakır and Erzurum." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.1, pp.259-376, 2009

ŞENOL, D. And YILDIZ, S. (2009) . "Student-teacher and family interaction in the boarding primary teaching regional schools- the cases of Diyarbakır and Erzurum." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.1, pp.259-376.

@article{article, author={Dolunay ŞENOL And author={SITKI YILDIZ}, title={Student-teacher and family interaction in the boarding primary teaching regional schools- the cases of Diyarbakır and Erzurum}, journal={Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2009, pages={259-376} }