T. Aydoğan And , "Medya Piyasasında Yoğunlaşma: Türkiye için Bir Ölçme Denemesi," İletişim: araştırmaları , vol.9, pp.9-42, 2013
Aydoğan, T. And 2013. Medya Piyasasında Yoğunlaşma: Türkiye için Bir Ölçme Denemesi. İletişim: araştırmaları , vol.9 , 9-42.
& Aydoğan, T., (2013). Medya Piyasasında Yoğunlaşma: Türkiye için Bir Ölçme Denemesi. İletişim: araştırmaları , vol.9, 9-42.
And TUĞBA AYDOĞAN. "Medya Piyasasında Yoğunlaşma: Türkiye için Bir Ölçme Denemesi," İletişim: araştırmaları , vol.9, 9-42, 2013
And Aydoğan, TUĞBA. "Medya Piyasasında Yoğunlaşma: Türkiye için Bir Ölçme Denemesi." İletişim: araştırmaları , vol.9, pp.9-42, 2013
Aydoğan, T. And (2013) . "Medya Piyasasında Yoğunlaşma: Türkiye için Bir Ölçme Denemesi." İletişim: araştırmaları , vol.9, pp.9-42.
@article{article, author={ And author={TUĞBA AYDOĞAN}, title={Medya Piyasasında Yoğunlaşma: Türkiye için Bir Ölçme Denemesi}, journal={İletişim: araştırmaları}, year=2013, pages={9-42} }